المؤسس

رأسلنا

المبوبة

الخصوصية

عـن غـــــرب

فريق التحرير

  • ×
الأحد 19 مايو 2024
واس - وكالة الانباء السعودية
بواسطة : واس - وكالة الانباء السعودية 21-02-2017 12:01 مساءً 7.4K
المصدر -  عدن - 23 جمادی الاولی 1438، برابر با 20 فوریه 2017
تروریست های حوثی و مزدوران صالح همچنان به منفجر کردن منازل، محاصره روستاها و ربودن امدادگران بی سلاح سازمان های امدادی و توقیف کمکهای انسان دوستانه ادامه می دهند.
جدیدترین این وحشی گری ها در غرب استان تعز مشاهده و ثبت گردید، که در آن شبه نظامیان تروریست در روستای تبیشعه تابع بخش جبل حبسی خانه های مردم بی گناه را منفجر کرده و مردم را به زور از روستا بیرون راندند.
به گزارش مرکز قانونی یمن انتقام جویی کودتاچیان به حد تخریب منازل و بیرون راندن اجباری مردم از خانه و محاصره بسیاری از روستاهای این منطقه رسیده، و دسترسی به مواد غذایی و نیازهای ضروری در این مناطق بسیار دشوار است.
در کنار این اقدامات، کودتاچیان همچنان به آزار و اذیت کارکنان سازمان های امدادی و ربودن آنان و مصادره کمکها ادامه می دهند، و در روزهای گذشته 12 امدادگر تابع شورای پناهجویان نروژی را در استان حدیده ربودند، که از سرنوشت آنان تاکنون اطلاعی در دست نیست.
در گزارش مرکز قانونی یمن همچنین ذکر شده است که با وجود تلاش های شورای عالی امدادرسانی یمن برای هماهنگی با کشورهای ارسال کننده کمکهای انسان دوستانه، تروریست های حوثی و مزدوران صالح کاروان های حامل این کمکها را توقیف کرده و مانع وصول آن به دست مردم بی گناه می شوند.